16/6/10

La situación sociollingüística na selectividá


L'esame de la selectividá n'Asturies incluyó esti añu una entruga sobre la situación sociollingüística d'Asturies na modalidá de Llingua y Lliteratura.

El vicerreutor d'Estudiantes remitió güei nun comunicáu el conteníu de les diferentes prebes. Asina, la entruga númberu 4 foi la siguiente: 'El contacto de las lenguas: bilingüismo y disglosia. Situación sociolingüística de Asturias'.
La de Llingua y Lliteratura incluyía esta cuestión de desarrollu por un valir de dos puntos, amás d'un comentariu sobre un testu de Rosa Montero, un análisis morfosintáuticu d'una de les frases, una reformulación léxica y una preba de llectura de 'Historia de una escalera', de Buero Vallejo.

Fonte: Asturies.com

2 comentarios:

  1. Realmente interesante. Todo camina pallantre con buen pasu menos la oficialidá de la llingua. ¿Pa cuando la llograremos? ...tá claro que agora non, ¿sedrá pa dempués de les ellecciones autonómiques con otru equipo de gobiernu nuevu?

    ResponderEliminar
  2. selectividá n'Asturies17 de junio de 2010, 0:05

    La situación sociollingüística n'Asturies ye tema perbién elexíu pa la preba de la selectividá como puntu d'evaluación yde la maduración de los alumnos que van d'ir a la universidá.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.