11/11/16

Inaugúrase una esposición d'homenaxe a Vicente García Oliva



Va tar abierta al públicu hasta'l día 30 nel Centru de Cultura Antiguu Institutu.
Esta esposición de nome 'Vicente García Oliva, un paisanu con munchu cuentu "ye un percorríu pela vida y obra del escritor xixonés. L'amuesa ta fecha por escolinos de los colexos Asturias, Evaristo Valle, Jacinto Benavente, Manuel García Blanco, Ríu Piles, Santa Olaya y el San Lorenzo.
García Oliva, académicu de númberu de l'Academia de la Llingua Asturiana, ye un escritor de gran trayeutoria y destacáu autor de lliteratura fantástica destinada a xente mozo. Foi ganador del VIII Premiu María Xosefa Canellada, correspondiente al añu 2015, de lliteratura infantil y xuvenil con ‘Fontenebrosa III: el final’, siendo la segunda vegada que consigue ún de los Premios Lliterarios, tres consiguir el Máximo Fuertes Acevedo nel 2010.
Nel so palmarés tamién destaca un Premiu Timón p’autores n’asturianu y gallego-asturiano, el correspondiente al 2011, qu’entrega l’Asociación Cultural L’Arribada como reconocimientu a toda una carrera lliteraria.
La bruxa Pumarina y el dragón Maragatu
Les persones que visiten la esposición van conocer y esfrutar con personaxes y obres lliteraries que yá son historia na lliteratura infantil. La bruxa Pumarina y el dragón Maragatu van dar la bienvenida al particular reinu los silentes, nuna amuesa que vien mui a cuentu.
 Fonte: YeXixón.com

4 comentarios:

  1. Felicidaes y gracies al académicu de l'ALLA Vicente García Oliva por esta magnífica esposición

    ResponderEliminar
  2. Grande d'Asturies, García Oliva, mayestru y trabayador nato de la llingua asturiana dende siempres, loor.

    ResponderEliminar
  3. Gracies pola exposición.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.