22/11/16

Viñetes d'Efrén d'Andrés en Falar y Lleer, l'humor asturianu n'asturianu

Agobiu
Efrén d'Andrés 22 Payares, 2016
Agobiu  (l'aforfugu)
Fonte: asturies.com

L'aforfugu favorecíu pola presión de l'invasión anglófila favorecida pelos medios escritos, poles tv, les radios, la tecnoloxía, etc, acaba convirtiéndose L'aforfugu favorecíu pola presión y l'invasión anglófila favorecida pelos medios escritos,poles tv la tv, radios, la tecnoloxía, etc, acaba convirtiéndose en daqué realmente esmolecedor pa una bona parte de la ciudadanía, en desterciu de les llingües vernácules de cada llugar. Un bon motivu de reflexón.

3 comentarios:

  1. La verdá ye que ye un usu y gran abusu de sigles y vocabulariu anglosaxón en desterciu de lo nueso propiu, cola collaboración entusiasta de la prensa y televisiones "progres y posmodernos" apoderaos y embelesados polo forano, bien ignorantones ellos.

    ResponderEliminar
  2. Cuánta razón tien el fondu d'esta viñeta, cuánto esnobismu y cuánto gilipollismo sueltu hai perhí y pequí. Pero ta claro que el españoles somos asina d'acomplexaos y nun sabemos (o nun queremos) apreciar l'enorme valor de les nueses llingües y tou lo que venga de fora siempres ye meyor que lo nueso propiu, anque se trate de daqué estúpìdo y hortera.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.