El Conseyu de Gobiernu aprobó esta selmana los decretos toponímicos de Valdés y Santu Adrianu. D'esta forma los nomes de llugar tradicionales d'estos conceyos van ser oficiales.
A falta de la so espublización nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA), la llista conceyos que recuperen la so toponimia tradicional amplíase a 53. Tres la so aprobación, estos nomes de llugar deroguen a los anteriores castellanos y les alministraciones vense obligaes a la so utilización. "A partir de la entrada en vigor de los decretos, les alministraciones públiques adecuarán de manera progresiva –d'alcuerdu coles sos disponibilidaes presupuestaries y en too casu al momentu de la so renovación– les rotulaciones en víes públiques y carreteres, asina como mapes y planos oficiales a les formas toponímiques establecíes nel decretu. Los topónimos que se determinen tienen la consideración de denominaciones oficiales, sustituyendo a les anteriormente vixentes si les hubiere", espresa'l Gobiernu nuna nota de prensa.
Fonte: Asturies.com
Cada vegada queden menos conceyos ensin oficializar los sos nomes n'asturianu. Por una Asturies n'asturianu. ¡Toponimia asturiana oficial yá!
ResponderEliminar