29/4/11

El catalán torgáu nel partíu de les Semifinales de la Champions nel Santiago Bernabeu


Silbado el catalán en la megafonía
Los aficionados del Barça comenzaron a ocupar sus localidades en la zona alta del Gol Norte del Bernabéu hacia las 19.30 horas,coincidiendo con la llegada de los jugadores de Guardiola al estadio y todavía sin seguidores locales. Seguridad vestida de civil, requisaron a algunos las banderas catalanistas. Mientras Xavi miraba el césped con cara de circunstancias, los cánticos culés comenzaron a sonar con fuerza, momento en el que el Real Madrid, sospechosamente, activó el hilo musical en su megafonía... Por lo menos, una de las primeras canciones elegidas fue 'Loca', de Shakira, señal de que la pareja de Piqué no ha sido vetada como se comentó, o quizás llegó a ocurrir, hace un tiempo. Ayer no viajó a Madrid. A las 20.30 horas, la UEFA transmitió sus clásicos mensajes en catalán, a petición del Barça, y castellano. La gran mayoría de la afición del Madrid silbó y abucheó a la locutora que lo hizo en catalán.






3 comentarios:

  1. I sap quina és la conseqüència? Doncs que avui hi ha cinquanta independentistes més que ahir... i menys que demà.

    ResponderEliminar
  2. Ye vezu que nos partíos de Champions del Barça s’emplegue’l catalán pa dar anuncies a los aficionaos barcelonistes. Esti miércoles pasáu algamóse un alcuerdu ente’l R.Madrid, el FC Barcelona y la Policia(sic) pa que per megafonía tamién se falara en catalán enantes del entamu’l partíu y xusto depués del mesmu. Enantes del partíu cumplióse l’alcuerdu. Xusto depués el R.Madrid comunicó al FC Barcelona que siguiendo les recomendaciones de la Policia (sic), el catalán nun podría usase más nel partíu por una custión d'Orden Públicu.¿¿¿???

    ResponderEliminar
  3. El FC Barcelona empobinóse darréu a solicitar el permisu énte la Subdelegación del Gobiernu en Madrí. Pesie a too esto, el R.Madrid enfotóse en que nun se sentiría más el catalán pela megafonía porque nun tenía “speakers” preparaos pa esto a lo que’l Barça-y retrucó que yá los tenía él.
    Pero nada, nun dexaron entrar a los "speakers" na cabina de la megafonía.
    Esto ye compresión,tolerancia y respetu d'esi país del Sur.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.