22/3/12

Campaña n’asturianu sobre'l reciclaxe en Samartín del Rei Aurelio


Pablo R. Guardado
‘Echái una mano al mundu’ ye’l nome de la campaña sobre'l reciclaxe qu’entama’l Conceyu de Samartín del Rei Aurelio. Van repartise bolses reutilizables ente la población y dípticos con conseyos pa curiar el mediu ambiente, ente otres aiciones.

“Con esta iniciativa búscase concienciar a la xente sobre la importancia del reciclaxe y el curiáu del mediu ambiente”, espliquen dende’l Conceyu, que va presentar la campaña mañana, a les 19 hores na Casona del Bravial (Blimea), con una xornada especial a la que convidaron a Elisabet Soto Álvarez, vocera de la Plataforma Medioambiental d’Aviles y Redolada, pa dar una charra informativa ‘Pola reducción de residuos”, na que va esponer datos tán preocupantes como que’l porcentaxe de basura que se recicla nun llega’l 18 por cientu del total. Gema Suárez, conceyala de Cultura, y Hugo Cortina, responsable de la Oficina de Política Llingüística, van encargase d’esplicar los detalles d’esta iniciativa entamada pol Conceyu en collaboración cola Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos y la Conseyería de Cultura y Deporte.

Les persones qu’acudan a esti actu van recibir tolos materiales de la campaña: bolses reutilizables en trés collores pa separar la basura a la hora de reciclar, cartelos, axendes y dípticos con conseyos pa curiar el mediu ambiente. Nes xornaes próximes, toles persones interesaes en disponer d’estos útiles han d’averase a quiscos y papeleríes del conceyu, onde van repartise de baldre.

Fonte: Asturies.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.