23/12/10

La reacció de la societat civil


Òmnium Cultural ha rebutjat la sentència del Tribunal Suprem i afirma que representa un atac a la cohesió social i a la llengua catalana, juntament amb altres entitats com el Centre Unesco o l'associació de mestres Rosa Sensat. Els sindicats d'Educació van en la mateixa direcció. Plataforma per la Llengua ha demanat al futur govern que es posicioni per garantir el model lingüístic català. I, la Federació de Pares i Mares d'Alumnes demana que no s'acati la sentència.



13 comentarios:

  1. Ocurrente pleitador que se siente molesto porque sus hijos aprendan y se desenvuelvan en catalán. Supongo que, si hubiera tenido las mismas oportunidades para enviarlos a un centro exclusivo de esos donde las clases se dan en el idioma de la globalización, no hubiese puesto tantos remilgos. Y es que en el fondo sacrifica el aprendizaje de sus hijos -¿desde cuándo sobra el saber?-, por unas manías políticas sectarias y transnochadas, como las que se escuchaban en los albores de la normalización lingüística y que ponían en duda que se pudiera enseñar matemáticas en catalán.Volvemos al pasado.

    ResponderEliminar
  2. L'Estáu plurillingüe nel que vivimos habría de dexar xorrecer selemente les otres llingües non estatales incluíndo la cooficialidá del asturianu. Asitiase a la escontra ye un grave erru hestóricu.

    ResponderEliminar
  3. nun sedrá enxamás un estáu plurillingüe demientres una lingua prevaleza sobre les otres.

    ResponderEliminar
  4. Cola meyor voluntá...23 de diciembre de 2010, 21:05

    Alcuérdome agora que'l expresidente Montilla matricula a los sos fíos nun colexu alemán onde estudien catalán 3 hores selmanales namás, ¿ye esto tamién sectarismu trasnochau decimonónicu? billingüismu ye'l desendolcu o l'usu de dos llingües (nesti casu castellán y catalán según la constitución y el TC) y la mayoría les xentes nel país puen comprender esti odiu o iñerizu escontra'l castellán o español (Cataluña ye España tamién oficialmente dende fai más de 6 sieglos, dende la so formación como nación), que llega a ofender a munchos y poner escontra Cataluña y los catalanes a millones d'españoles. ¿a el catalanes nun se-yos asocede pensar nello? ...y conste qu'esto dígolo cola meyor intención del mundu. Feliz navidá.

    ResponderEliminar
  5. Cola meyor voluntá:errata...23 de diciembre de 2010, 21:14

    errata na 6ª llínia, falta la pallabra non: ...les xentes nel país NON puen comprender...

    ResponderEliminar
  6. en párvulos habrías de tar23 de diciembre de 2010, 22:56

    ye que Montilla nun ye de los que punxo'l recursu contra la inmersión llingüística.Lo impagable ye la to clase d'Hestoria.6 sieglos que Cataluña ye España.Vuelve pa párvulos.¿la to catalanofobia ye innata o ye efeutu del to españolismu?

    ResponderEliminar
  7. Pal de la hestoria de la voluntá24 de diciembre de 2010, 6:44

    En 1714 Cataluña perdió los sos drechos nacionales nuna derrota escontra les tropes castellanes.

    ResponderEliminar
  8. yá tan iguandose movilizaciones contra la sentencia del Supremu.El Colexu La Salle(ún de los colexos de los padres recurrentes)nun acatará la sentencia.

    ResponderEliminar
  9. En 1714 Cataluña... ¿porqué fue? cuidau non vaya repetise la hestoria. Tolos catalinos escontra la razón y la llei, ¡probes! tán malinos del tanque... y del sentíu común.

    ResponderEliminar
  10. "L'ocurrente pleiteador" tien tol drechu a que los sos fíos sean educaos n'España (o seya en Cataluña) n'español lligua igual de vehicular como'l catalán, y non hai más que falar. Cataluña ye una autonomía española más como Extremadura, Madrid, Navarra o Ceuta, y n'España fálase l'español o castellanu ¿conventíte compañeru? dende Asturies Bones Fiestes Navideñes a toos y toes.

    ResponderEliminar
  11. Hai munchos catalanófobos per equí. En 1714 foi pola Guerra de Sucesión. A ver si agora vas querer mandar en cuenta los cañones y les tropes castellanes, los tanques,esa ye la vuesa forma d'actuar.
    L'Ocurrente Pleitador lo que quier ye que los catalanes s'adapten a la so forma de pensar tresnochada y non adaptase él a la so tierra d'acoyida.
    Lo dicho, si fora n'inglés no habría problema. Va ser que'l saber ocupa llugar pa quien tien el cerebru col volume d'un Australopithecus afarensis.
    Por nun saber nun sabe o más bien nun quier saber- en qué consiste la Llei d'Educación y la Inmersión Llingüística.
    Cataluña ye otra autonomía más pero da la casualidá que tien otra llingua diferente al castellanu.Anque si fora polos dos anteriores taría ya aniquilada.
    Lo raro ye qu'escriban n'asturianu y digan eses babayaes d'otres llingües.
    ¿sedrá'l efeutu PP?

    ResponderEliminar
  12. Volver al pasado, sí, pero al revés. Justo, justo, igual que durante la dictadura pero en sentido contrario, al revés, con un afán revanchista que atufa. Revancha pura. Desde Terrassa reclamo la enseñanza en castellano en la escuela de mis hijos.

    ResponderEliminar
  13. ¿a sí?Ni idea de en qué consiste la Ley de Educación.Ni siquiera debes de tener hijos porque si no no dirias esas sandeces. A no ser que a tus hijos les ocupe espacio el saber.¿cómo en la dictadura pero al revés?Te recuerdo que en la Dictadura(esa que parece que añoras tanto) estaba prohibido hasta hablar catalán en la calle. Ahora sin embargo tu puedes ir por Terrassa o Sabadell hablando en castellano y no serás perseguida,sin embargo en la Dictadura sí lo eras si hablabas catalán.
    Te recuerdo el discurso de las tropas franquistas cuando tomaron Barcelona:"catalanes, vuestro lenguaje no será perseguido en el ámbito familiar". Durante la Dictadura se promulgaron muchas leyes en que expresamente se prohibia el uso del catalán en todos los ambitos por no hablar nada de su nula presencia en la escuela.

    Pues mira que piensan otros que viven en Cataluña,más tolerantes y demócratas que tu:
    Opiniones:
    http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/20101223/asociaciones-jueces-instan-mas-que-cumpla-sentencia-del-supremo-sobre-castellano/637226.shtml
    Adolfo - 24/12/2010 00:55
    Un leones afincado en Catalunya os dice que es rotundamente mentira que los niños y jovenes de aqui no tengan un nivel de castellano equiparable a los de Madrid por ejemplo.Lo que si es verdad es que muchos mayores de aqui no pueden escribir en su idioma ,por que cincuenta años de dictadura y prohibicion de la enseñanza en catalan les impidio aprenderlo.Bon Nadal

    http://www.3cat24.cat/noticia/995486/altres/CiU-no-veu-perillar-el-model-dimmersio-linguistica-despres-de-la-sentencia-del-Suprem

    "Como padre y como castellanohablante, me da vergüenza ajena tanto la
    sentencia del Tribunal Supremo (que demuestra una ignorancia y
    desconocimiento supinos de la educación en Catalunya) como la demanda de
    unos padres en contra de una excelente ley de convivencia, la ley de
    immersión lingüística catalana, de la cual nos habíamos provisto hace
    tiempo todos, y sin excepción, todos los que residimos en Catalunya. Hay
    que ser follonero por no querer lavar la ropa en casa y hacer que la
    lave el vecino que, en este caso, no sabe... pero jorobar la
    convivencia, la de los catalanes, si sabe."

    "pienso que deberia haber una escuela para los que quieran solo
    castellano y otra para el que prefiera catalàn.Veràn yo tengo hijos y no
    me puedo costear la privada.Y me gustaria poder llevalos en una escuela
    catalana,y asi no tendrian que relacionarse con niños
    que,lamentablemente han crecido con otra educaciòn."

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.