13/5/13

Esposición sobre investigación n'humanidades na Facultá de Filosofía y Lletres, nel Campus del Milán

Filoloxía Asturiana presente nuna esposición sobre investigación n'humanidaes nel Campus del Milán

   La Facultá de Filosofía y Lletres organiza la esposición «La Investigación n’Artes y Humanidaes na Universidá d’Uviéu», que se pue visitar hasta’l día 31 de mayu del 2013. La esposición tien llugar nel Campus del Milán d’Uviéu. Nel estragal del Edificiu Departamental, atópense los paneles de los diversos grupos d’investigación n’artes y humanidaes, y nel estragal del Aulariu «A» tán los paneles de los diversos proyectos d’investigación en marcha agora o nos últimos años.

   El Seminariu de Filoloxía Asturiana (SFA) ye ún de los grupos d’investigación presentes na esposición, y, dientro la nuesa Universidá, l’únicu reconocíu nestes árees del saber que trabaya na Filoloxía Asturiana. Tamién tán presentes na esposición cinco proyectos d’investigación nel campu de la Filoloxía Asturiana, trés d’ellos adscritos al SFA: el proyectu «Estudiu de la Transición Llingüística na Zona Eo-Navia, Asturies (ETLEN)», dirixíu pol profesor Ramón d’Andrés Díaz; el proyectu «Observatoriu Asturianu de Neoloxía (AsturNeo)», cola mesma dirección; y el proyectu «Corpus Xeneral de la Llingua Asturiana», dirixíu pol profesor Xulio Viejo Fernández.

   Con motivu d’esta esposición, la Universidá d’Uviéu edita un llibru lletrónicu con tola información sobre investigadores, grupos d’investigación y proyeutos.

   Na inauguración del actu participaron el Rector de la Universidá d’Uviéu, la Vicerrectora d’Investigación y Campus d’Escelencia Internacional, la Decana de la Facultá de Filosofía y Lletres y la Direutora Xeneral d’Universidaes del Gobiernu d’Asturies.

   Más información: Llibru asoleyáu con motivu de la esposición.

   Fonte:  Asturnews.

6 comentarios:

  1. Tomo la llibertá d'aconseyar a el siguidores d'esta entrada abrir el llibru asoleyáu por cuenta de la esposición que figura a la fin de la noticia, pos ye bien interesante.

    ResponderEliminar
  2. Llibre ben interessant. Gràcies Comins.

    També vull dir que estaria millor si fos en asturià. Amb tota naturalitat.

    ResponderEliminar
  3. Hai que valorar l'esfuerzu y la voluntá visitando la esposición nel Campus del milán qu'amas merez enforma la pena.

    ResponderEliminar
  4. Bona idea y bona esposición.

    ResponderEliminar
  5. Cenciellamente ye magnífica.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.