2/5/13

Feria del llibru y del discu n'asturianu n'Avilés




La presentación de la edición conmemorativa El ríu y la memoria, antoloxía poética de Nené Losada, al cargu de Taresa Lorences, va servir pa inaugurar la Feria del llibru y del discu n'asturianu n'Avilés, que va tar abierta hasta’l domingu 5 de mayu, de xueves a sábadu: de 11 a 14; y de 17 a 21 hores y el domingu de 11 a 19 hres, na Antigua Pescadería Municipal.

Esti mesmu xueves a les 19:30 hores va facese la oresentación de llibros de la editorial Asturtoons: •El día de los charcos, d’Enrique Carballeira, •Mio ma ye un dragón coloráu, de Xavier Frías Conde y •Nel, el coríu que nun sabía nalar, d’Inaciu Galán.
El vienres, 3 de mayu, produciráse a les siete la presentación del llibru Carne de melandru, de Milio Rodriguez Cueto (Vtp Editorial), y a les ocho la del llibru La Chelita. El Salvador, 1992, novela gráca de Ruma Barbero editada por Tierra Llibros.

El sábadu 4 de mayu a les 12 habrá sesión de cuentacuentos y a la una la tarde la presentación del llibru Un corte de pelo, selección de poemes de Raymond Carver cola traducción de Pablo Texón (Suburbia Ediciones).
A les seis será momentu pa la presentación del númberu 11 de la revista de lliteratura moza Formientu, a la que-y siguirá la del llibru Aramar en el bosque de las letras / Aramar nel bosque das lletras, de Silvia Méjica (Ojo x hoja Editora), rematando con un Alcuentru Muyeres y lletres, con Sofía Castañón y Vanessa Gutiérrez.
La xornada cabera entamará a les 12 con sesión de cuentacuentos. Darréu fadránse xuegos tradicionales infantiles, col Grupu de Deporte Rural «6 Conceyos». A les 12:30 habrá una actuación d’Anabel Santiago, n’homenaxe a la escritora Nené Losada Rico.

A les 13:30 habrá una presentación de POITIER (Soporte de gaita), un inventu revolucionariu nel mundu de la gaita, de Pablo Carrera.

Pela tarde piésllase la Feria cola presentación a les 17 hores del Mapa lliterariu asturianu, a les 18 del Refraneru temáticu asturianu, de Xandru Martino Ruz (editorial Picu Urriellu) y a les 18:30 cola presentación del llibru Cuentos colloraos de la tradición oral asturiana, d’Alberto Álvarez Peña (editorial Picu Urriellu).

Fonte. Asturnews

1 comentario:

  1. Xosé Melcón Bayón2 de mayo de 2013, 21:30

    Iniciatives como esta dan vida a la llingua. Magnífico, como siempre.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.