3/3/13

Organicen un taller de llectura n'asturianu en Colunga


 
El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en collaboración col Área de Cultura del Conceyu de Colunga, acaba d’abrir el plazu pa la inscripción nun nuevu taller de llectura nel Conceyu de Colunga. Los talleres de llectura n’Asturianu de la Comarca celébrense tamién en Nava y en Villaviciosa y por ellos yá pasaron autores de la calidá de Vanessa Gutiérrez, Xandru Fernández o Miguel Rojo.

La inscripción nel taller, que ta abierta hasta’l 22 de marzu, ye gratuita dafechu y podrá facese na biblioteca Pedro Caravia, de Colunga o poniéndose en contactu col Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, nel teléfonu 985718413 na sede de la Mancomunidá en Paraes (Nava). A partir d’abril entamarán a celebrase les sesiones, que consisten na llectura d’una obra de lliteratura asturiana y la celebración d’un alcuentru col autor o autora de la mesma.

Fonte: Asturnews

2 comentarios:

  1. Esti taller ye otru botón d'amuesa más de lo bien que tán faciéndose les coses nel ámbitu de les lletres y la cultura asturianes.
    Y agora digo aquello tan antiguu del Cantar de Mío Cid, y tan actual per otra parte de:"...Dios qué bon vasallu si hubiera bon señor", o sea una "casta polítiquera" sensata y normal.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.