8/2/12

L'Academia de la Llingua asesorará a la Casa Conceyu Xixón sobro toponimia



Casa Conceyu Xixón

La Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Xixón, que preside la alcaldesa, Carmen Moriyón, en representación de Foro Asturias Ciudadanos (FAC), daba ayer luz verde a un nuevo convenio de colaboración, sin coste económico para las partes, con la Academia de la Llingua Asturiana. El convenio tienen como objetivo, según explicó el edil Rafael Felgueroso en representación del equipo de gobierno, desarrollar programas de actuación dirigidos a la difusión y la enseñanza del asturiano en el ámbito local.
En el caso concreto del Ayuntamiento gijonés, que desarrolla esas actividades desde la Oficina Municipal de la Llingua, parte de esa colaboración tiene que ver con la continuación de las actuaciones de rotulación en asturiano, por una parte, de los servicios y dependencias municipales y, por otra, del viario local. Además, el Ayuntamiento se compromete a promover la publicación de todo tipo de libros y materiales impresos en asturiano.
El compromiso de los responsables de la Academia de la Llingua con el Ayuntamiento de Xixón pasa por una labor de asesoramiento lingüístico, sobre todo en aquello que tenga que ver con la toponimia local.

Fonte: lne

2 comentarios:

  1. Perfeutu, y de pasu ye un entrenamientu pa'asesorar a La Vuelta España.

    ResponderEliminar
  2. A mi paezme bien ye lo correcto pa algo esiste l'Academia que tien que ser quien lleve esti tipu de coses hasta que nun haya una normalización y oficialidá del asturianu que faiga que sea innecesariu esti tipu de collaboraciones porque yá esistiría otru tipu d'organismu creaos pa ello pero como tamos a si bienveníu sea.
    Sobre la collaboración ensin pidir dineru tamién bien yo creo qu'hai qu'empezar a asitiase en contra de les ayudes a base de subvenciones pero ojo nun solo pa la cultura asturiana o rellacionaos sinón pa to entamando pola ilesia, bancos, empresarios, políticos etc.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.