Renfe renueva su página de Internet para potenciar la venta de billetes 'online'.
Renfe ha renovado su página de Internet para facilitar el acceso a sus distintos contenidos y simplificar y potenciar la venta 'online' de billetes de tren, informó hoy la operadora.
La operadora canaliza a través de Internet la venta de más de una cuarta parte (el 27%) del total de billetes que comercializa, tras elevar en un 32,3% las transacciones por este canal en lo que va de año.
La compañía prevé además elevar el número de productos que vende a través de Internet, empezando a comercializar servicios asociados al viaje. Asimismo, la nueva web amplía el espacio para las ofertas y promociones de la empresa.
Renfe destacó en un comunicado que, entre las novedades de la nueva página de Internet figuran la incorporación de nuevas herramientas de búsqueda, su adaptación a las normativas de accesibilidad y la adaptación de sus contenidos a seis idiomas (castellano, catalán, euskera, gallego, inglés y francés).
La operadora ferroviaria asegura que su página de Internet es una de más visitadas del sector del transporte, con 28,5 millones de visitas (15,8 millones de usuarios únicos) en lo que va de 2010.
Renfe ha renovado su página de Internet para facilitar el acceso a sus distintos contenidos y simplificar y potenciar la venta 'online' de billetes de tren, informó hoy la operadora.
La operadora canaliza a través de Internet la venta de más de una cuarta parte (el 27%) del total de billetes que comercializa, tras elevar en un 32,3% las transacciones por este canal en lo que va de año.
La compañía prevé además elevar el número de productos que vende a través de Internet, empezando a comercializar servicios asociados al viaje. Asimismo, la nueva web amplía el espacio para las ofertas y promociones de la empresa.
Renfe destacó en un comunicado que, entre las novedades de la nueva página de Internet figuran la incorporación de nuevas herramientas de búsqueda, su adaptación a las normativas de accesibilidad y la adaptación de sus contenidos a seis idiomas (castellano, catalán, euskera, gallego, inglés y francés).
La operadora ferroviaria asegura que su página de Internet es una de más visitadas del sector del transporte, con 28,5 millones de visitas (15,8 millones de usuarios únicos) en lo que va de 2010.
Fonte: Europa Press
Como siempres l'asturianu ye'l gran ausente. Fai falta la oficialidá y que nun pongan escuses los que tán colos socialistes nel gobiernu d'esti país.
ResponderEliminarNun votar a tragaldabes ni a los sos amigos arropaores pa la prósima y ya tá; nun ye d'otra manera pa tratar de llograr la oficialidá de la llingua asturiana pa la prósima llexislatura con otra pandilla política diferente, ya que políticos tien que habelos por desgracia pal pueblu.
ResponderEliminarFacía falta frayar el bipartidismu PP,PSOE/IX si se xuntaren los nacionalistes pa tener más puxu pola oficialidá.
ResponderEliminarTien razón Olaya, crearíase un grupu de presión llingüística ante'l gordinfles y los sos adláteres satisfechos y antiasturianistes. Tamién sedría pernecesariu tal como tán les coses que l'Academia de la Llingua Asturiana, pese a les sos idegues apolítiques, d'agora pallantre se moyara dabondo n'el asuntu y trabayase pol asturianu tamién na cai, na prensa y nos medios escritos y falaos ansina como nel parlamentu pa llograr la oficialidá del asturianu, pues tá bien vivir na campana de cristal de la cultura asturiana, pero en delles vegaes nun ye suficiente y tal comodidá angélica sola nun val.
ResponderEliminarNo, no, està en set llengües: castellà, català, euskera, gallec, valencià, anglès i francès. El català i el valencià es diferencien perquè un diu "Benvinguts (C)" i l'altre "Benvinguts (V)". Vigileu perquè us acabaran fent al mateix i a l'asturià li sortirà un "fill" lleonès.
ResponderEliminar