18/11/12

Cangas del Narcea, 10ª edición del concursu de rellatos curtios n'asturianu

Cangas del Narcea tien abiertu'l plazu de la décima edición del so concursu de rellatos curtios n’asturianu


 
Tolos mayores de 16 años pueden participar nesti concursu y presentar una obra namás, n’asturianu estándar o na so variedá occidental. Va premiase aquella obra inédita qu’a xuiciu del xuráu seya d’un valir lliterariu mayor. La temática ye llibre y el rellatu ha tener una estensión de cinco fueyes como mínimu y venti a lo máximo, con una presentación en DIN A4 a espaciu doble y con cuatro copies.

Les obres nun se van volver a los autores, y el ganador va premiase con 400 euros pa cada categoría, la escrita colos rasgos de la variedá llocal y la escrita al mou estándar.

Los trabayos han presentase nel Serviciu de Normalización L.lingüística (La Plaza la Oliva, e/n, 33800, Cangas de Narcea), yá seya presencialmente o per corréu certificáu na mesma dirección, nun sobre ensin remite o embaxo nomatu, qu’axunte dientro la plica na que se dean a conocer los datos reales del autor, too ello enantes del 10 d’avientu.

El xuráu tará formáu por representantes de la Conceyalía de Cultura, un representante de la Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos, maestros y escritores en llingua asturiana.

Fonte:  Asturnews.

1 comentario:

  1. Esta Conceyalía de Cultura de Cangas del Narcea estremar pol so esfuerzu en pro de la lliteratura y desenvolvimientu del asturianu, a siguir munchos años nesti bon enfotu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.