20/11/12

Berta Piñán gana'l Premiu Críticu de les Lletres Asturianes de lliteratura infantil y xuvenil

Berta Piñán gana’l Premiu Críticu de les Lletres Asturianes na estaya de lliteratura infantil y xuvenil



‘La mio hermana ye una mofeta’, de Berta Piñán, llevóse’l Premiu Críticu de les Lletres Asturianes na categoría de lliteratura infantil y xuvenil. Esti gallardón creólu la XDLA pa cubrir l’ausencia del idioma nos Premios de la Crítica de l’AEA.

El xuráu formáu por Chechu García, Paula Pulgar y Eloy Antuña decidió, por unanimidá, concede-y el gallardón a esta obra que narra en primer persona los celos d’una neña énte’l nacimientu de la so hermana, a la qu’identifica con una mofeta. D’esta forma, Piñán (Cangues d’Onís, 1963) conviértese na primer persona en llevase estos premios convocaos de manera esceicional pola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) énte la decisión de l’Asociación d’Escritores d’Asturies (AEA) de dexar fuera al nuesu idioma nos gallardones qu’entreguen tolos años. Nos díes próximos van dase a conocer los ganadores nes estayes de narrativa, poesía y ensayu, que recibirán los sos premios el 30 de payares, a les 19.30 hores, na galería d’arte uviedina El Texu.

Esta obra de Piñán, con ilustraciones de Francesca Assirelli, y espublizáu pola editorial Pintar-Pintar, ye un álbum infantil ilustráu, con edición cuidada y guapa, que yá se tradució al castellanu, y que va ser tornáu al al alemán pola Editorial Ellermann. Amás, Pinta-Pintar negocia anguaño con editoriales d’Arabia Saudita, Corea, Xapón, Italia y Estados Xuníos alcuerdos asemeyaos pa la reedición d’esti llibru en dalgunos de los idiomes d’estos países.

Fonte:  Asturies.com

4 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.