22/11/12

Ana Cano va falar de «La Universidá d’Uviéu y la llingua asturiana» en Ciañu


Esti xueves 22, a les 20.00 hores, la Casa los Alberti de Ciañu va recibir a la doctora en filoloxía románica y presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana Ana María Cano González, que va ufrir una charra sobre la Universidá d’Uviéu y la llingua asturiana. L'actu enmárcase dientro de les III Xornaes Culturales De Castilletes y Carbón, qu’entamen la Fundación Nuberu y el Conceyu de Llangréu.

Trátase de la tercer edición d’una actividá de dinamización cultural qu’estes dos entidaes ponen en marcha como consecuencia del conveniu de collaboración firmáu ente elles. Esti xueves tamién va valir pa presentar la esposición Nuberu 30 años, yá llovió que, yá de forma permanente, va ponese tamién na Casa los Alberti de Ciañu.


De Castilletes y carbón, son unes xornaes culturales que xiren alredor de les interrellaciones ente mina, música, lliteratura, economía o gastronomía que vienen desenvolviéndose los xueves d’esti mes de payares en Ciañu y van rematar col recital lliterariu Compañeru dame tira que, con guión y dirección de Chechu García, van poner los escritores Manuel Asur, Xurde Álvarez, Pablo Texón, Lurdes Álvarez, Henrique Facuriella, Xosé Ramón Martín Ardines y Roberto Corte. Va ponese’l ramu a estes xornaes con un conciertu de Nuberu nel Teatru L’Entregu’l 4 d’avientu, día de Santa Bárbara, patrona de la minería.

Fonte: Les Noticies

10 comentarios:

  1. Norabona y felicitaciones asgaya a Ana Mª Cano González y a la organización de les III Xornaes Culturales.

    ResponderEliminar
  2. Sobresaliente nel plan intelectual y con l'ALLA. Pero tendríen d'implicase muncho más cola xente normal de la cai y nos medios pola llucha a favor del asturiano y la so oficialidá.

    ResponderEliminar
  3. Ye que cada organismu tien marcaos y alcordaos los sos principios, los sos planes, lels sos fueyes de ruta científiques, lliteraries, artístiques, polítiques, etc., y los de la Academia nun pasen pola xente de la cai, sinón po los motivos y fines academicistes dando altor, relive, rellumu ya importancia a la llingua asturiana. Cada cual a lo suyu y polo suyu, asina de senciellu.

    ResponderEliminar
  4. Yá, pero ye que se necesiten persones o organizaciones sociales de munchu prestíu relacionaes col mundu de la llingua pa liderar el procesu públicu-políticu de la oficialidá del asturianu y de camín abasnar a la xente escontra'l mesmu, anque sía daaqué que suponga sacrificios y esfuerzos.

    ResponderEliminar
  5. Nun hai xente d'altor que quiera asumir esos sacrificios, ye muncho más cómoda y meyor remunerada la cátedra.
    Siempres hai prioridaes socioeconómiques lo que ye bien humanu anque non lo que'l pueblu asturfalante precisa agora mesmo nel camín de la oficialidá.

    ResponderEliminar
  6. ¡¡¡OFICIALIDÁ DARRÉU!!!

    ResponderEliminar
  7. Oficialiá sí y con l'ALLA dirixiendu a la xente asturfalante n'a cai.

    ResponderEliminar
  8. Que nun ye asina, hom. Que l'ALLA nun ta pa eses coses nin pa callaríos caleyeros sinón p'alzar la llingua al máximu esponente científicu-llingüísticu, hai qu'entendelu asina.

    ResponderEliminar
  9. Que non, que nun me convences nin a mí nin a muchos y munches asturianes. Nun ye asina porque l'ALLA recibe una cuantiosa subvención de toos nós y somos cantidá los que tamos esperando daqué más que elucubraciones llingüístiques etéreas nos altores psicoldélicos (que tan bien) de la filosofía crepuscular del Aramo.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.