10/10/09

Ier Festival del Llibru Infantil y Xuvenil


El martes 13 d'ochobre a les 12:00 hores va presentase na sede de la Conseyería de Cultura y Turismu del Principáu d'Asturies el Ier Festival del Llibru Infantil y Xuvenil.

Esta primer edición del Festival, organizada pola Conseyería de Cultura y Turismu en collaboración cola Mancomunidá de la Comarca de la Sidra y el Gremiu d'Editores d'Asturies, va desendolcase en Villaviciosa del 15 al 18 d'ochobre y con él guétase que los neños y neñes y les sos families puean averase al mundiu de la lliteratura infantil y xuvenil pero tamién que los profesionales del seutor tengan a la so dimposición un panorama del estáu actual de la lliteratura fecha n'Asturies pa la xente mozo.
Va haber esposiciones, presentaciones de llibros, talleres y actuaciones músicales (ente elles les de Tejedor y Alfredo González), too ello na carpa asitiada na plaza Obdulio Fernández Pando, al par del teatru Riera.

3 comentarios:

  1. Ye perinteresante pues podránse tomar y lleer toa clase de prospeutos del evento y de les esposiciones na carpa habilitá na plaza Obdulio Fernández, etc.

    ResponderEliminar
  2. ¿Alguien podría apuntame día y hora de la actuación de Tejedor? gracies...

    ResponderEliminar
  3. Los conciertos de l'anuncia son:
    Alfredo González: el sábadu a les 18:00 y
    Tejedor: el domingu a les 12:30.

    Más información del programa na web:
    www.lacomarcadelasidra.com

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.