6/10/09

Llatinoamericanos pol catalán


Robláu l'alcuerdu de collaboración ente Fedelatina y la Plataforma per la Llengua

La Federación de Entidades Latinoamericanas de Catalunya (Fedelatina) y la Plataforma per la Llengua roblaron el mes pasáu un conveniu de collaboración col envís de promover de forma conxunta l’usu de la llingua catalana ente la comunidá d’orixe llatinoamericanu de Cataluña, al traviés de les más d’80 entidaes qu’integren la federación.

Al traviés del conveniu, según un comunicáu, la federación "comprométese, ente otros aspeutos, a adoptar la llingua catalana como mediu prioritariu nes actividaes ordinaries de la entidá y a promover y difundir el catalán nes sos comunicaciones, n’espublizaciones periódiques, comunicaciones esternes ya internes, web, etc., y tamién promoverá que les persones venceyaes a la entidá tengan la oportunidá de deprender la llingua catalana".

Pela so banda, la Plataforma per la Llengua "facilitará’l procesu de normalización llingüística aniciáu pola federación y les entidaes que s’integren, asumiendo la xera de les tornes de los documentos escritos y l’asesoramientu llingüísticu. Asina mesmo, facilitará a la federación tou l’asesoramientu y la información necesarios sobre los recursos y ferramientes faen referencia a la llingua catalana". Dizse tamién que "Fedelatina trabaya dende’l 2004 conxuntamente con otres entidaes llatinoamericanes de Cataluña pola interculturalidá, la integración y la promoción de los valires llatinoamericanos".

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.