7/10/09

Facebook adopta tamién el llatín ente les sos más de 70 llingües


Yá se pue visualizar la rede social na má de les llingües romances, amás de notres como’l gaélicu d’Irlanda y l’universal esperantu.

Dende ayeri, según la información espublizada nel blogue de Facebook, la rede social incorpora la opción d’escoyer el llatín como idioma de perfil. D’esta forma, pa dir a la páxina d’entamu habrá que pinchar en 'Domus' y el buzón de corréu pasa a denomase 'epistulae'.

El llatín pasa de ser una llingua muerta a formar parte de la dómina del Internet, xuniéndose a los más de 70 idiomes qu’esisten en Facebook. Delles tamién se punxeron en marcha ayeri, como’l gaélicu d’Irlanda o l’universal esperantu.

Delles de les llingües adoptaes por Facebook poseyen millones de falantes en tol mundiu, pero otres son dialeutos de comunidaes específiques, o los usuarios les utilicen namái pa divertise, como l’inglés de los pirates, por exemplu.

La finada má de les llingües romances como’l castellanu, el catalán, l’asturianu y el gallegu resurde, y cola aidanza d’una de les redes sociales más importantes de la dómina del Internet.

Fonte: EiTB

1 comentario:

  1. Ye un bon pasu p'allantre, y cultu dafechu,y tien una gran lóxica, felicidaes.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.