25/10/09

El catalán, invitáu d'honor nel Expolangues de París


La llingua catalana sedrá la invitada d’honor de la prósima edición de la feria Expolangues de París, que tendrá llugar del 3 al 6 febreru. El direutor del Institut Ramon Llull (IRL), Josep Bargalló, señaló ayeri nun alcuentro cola prensa que "la presencia de la llingua catalana en París tendrá un significáu especial porque ye conocida la tradición francesa en rellación a les llingües que nun son d’Estáu".

Baxo’l llema "El catalán, la llingua de 10 millones d’europeos", el IRL organizará’l pabellón central d’Expolangues, onde nunos 100 metros cuadraos "informaráse sobre la presencia del catalán n’Internet y nos programes informáticos, asina como de la ufierta de cursos de llingua catalana en 15 universidaes franceses". Con más de 25.000 visitantes y unos 200 espositores que representen a más de 60 llingües de 20 países, Expolangues ye un referente nel ámbitu de la educación. L’oxetivu d’Expolangues, afita Bargalló, ye presentar les diverses posibilidaes de deprender un idioma ya informar sobre les cultures, les carauterístiques llingüístiques y los programes d’educación de les llingües que participen na feria. Expolangues ye tamién un puntu d’alcuentru de los profesionales, les editoriales y les instituciones implicaes nel enseñu y el deprendimientu de les llingües.

Nes caberes ediciones, Expolangues tuvo como invitaos d’honor a la Xunión Europea (2009), China (2008) y la Federación Rusa (2007).Bargalló calcó en que "la llingua catalana nun tará presente en París en nome de Cataluña, sinón que la programación del Llull sedrá paragües d’otres instituciones" como’l Gobiernu d’Andorra, la Generalitat, el Gobiernu Balear, el Conseyu Xeneral de los Pirineos Orientales, l’ayuntamientu de L'Alguer, la rede Vives d’Universidaes, Perpiñán y los municipios valencianos del IRL.

Fonte: La Vanguardia

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.