3/10/09

Ier Premiu d'Ensayu "Asturies"


Col enfotu de da-y puxu al estudiu de la realidá política, económica, social y cultural d’Asturies, asina como al so pensamientu, la editorial Espublizastur convoca’l “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES" pa obres escrites n'asturianu. El premiu ta dotáu con 1.500 euros y la editorial espublizará de la obra premiada. El plazu pa presentar los ensayos a esti premiu fina'l 1 de payares. El premiu tien les bases que vienen darréu:

Capítulu Primeru: Oxetu.
Artículu 1.- Les obres que se presenten al “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES” tendrán que versar alrodiu la realidá política, económica, social y cultural d’Asturies –nos sos territorios hestóricos- y los sos retos de futuru.
Artículu 2.- Valoraránse especialmente obres que combinen la esposición teórica, la so aplicación práutica y la so exemplificación al traviés de comparatives con otres realidaes nacionales.

Capítulu Segundu: Condiciones de les obres
Artículu 3.- Les obres tendrán de ser estrictamente inédites y nun podran tar premiaes anteriormente.
Artículu 4.- Toles obres tendrán de tar escrites n’asturianu.
Artículu 5.- Les obres tendrán una estensión d’ente 120.000 y 240.000 caráuteres. (unes 60 páxines, lletra 12, con un interlliniáu de 1,5.)

Capítulu Terceru: Conteníu del premiu
Artículu 6.- El “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” ta dotáu con 1.500 euros (1250 en metálicu y 250 en llibros) que se fadrá efeutivu nel intre de la so concesión pública.
Artículu 7.- La obra premiada sedrá espublizada pola editorial Espublizastur
Artículu 8.- Espublizastur resérvase’l drechu a espublizar aquelles obres non premiaes, entendiendo que la presentación al mencionáu premiu supón la cesión a la editorial de los drechos d'edición.
Artículu 9.- Si el Xuráu lo camienta afayaízo, el premiu podrá ser consideráu desiertu y esceicionalmente concedíu ex aequo.

Capítulu Cuartu: Resolución del premiu
Artículu 10.- La resolución del “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” dirá a cargu d’un Xuráu compuestu por cinco personalidaes destacaes del mundiu cultural, social, políticu y económicu, propuestos por Espublizastur xunta un representante de la mesma.
Artículu 11.- Nun entamu, la resolución del Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” intentará decidise por consensu ente los miembros del Xuráu. Si ello nun fore posible procederáse a una votación que decidirá por mayoría simple.
Artículu 12.- La resolución del premiu fadráse pública’l 7 de payares.

Capítulu Quintu: Presentación de les obres
Artículu 13.- El términu de presentación d’orixinales fina’l día 1 de payares. Almitiránse toles obres cuya fecha d’unvíu postal seya anterior al pieslle de la convocatoria.
Artículu 14.- Habrán d’unviase a la direición postal: Espublizastur La Caleya'l Ríu, 205 CP 33394, Xixón, Asturies.
Artículu 15.- Recurriráse a la forma de plica, ello ye, axuntaránse 2 sobres zarraos ónde s’escribirá: “Premiu d’Ensayu ASTURIES”, faciendo constar nos dos el títulu de la obra y el seudónimu del autor. Nún d’ellos introduciránse l’orixinal y 5 copies, en cuyes portaes namái apaecerá’l títulu de la obra y el del autor o’l seudónimu. Nel otru sobre figurarán los datos personales del autor o autores (nome, direición postal, teléfonu y e-mail). Nesti segundu sobre axuntaráse una copia en formatu dixital del orixinal.
Artículu 16.- L’autor/es comprométense a nun retirar la obra enantes de faese pública l’alxudicación del premiu y a nun presentala a otros concursos en cursu nin en xeneral, a tener comprometida la so espublización. La obra tien que ser inédita, nun tener cedíos los drechos con anterioridá
Artículu 17.- La presentación d’orixinales implica l’aceutación d’estes bases, qu’actúen en valir de contratu d’edición.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.