20/5/14

¿Qué pue facer Europa poles llingües minoritaries?: El casu asturianu

¿Qué pue facer Europa poles llingües minoritaries?: El casu asturianu protagoniza la X Xornada de la Fundación Caveda y Nava "¿Qué pue facer Europa poles llingües minoritaries?: El casu asturianu" ye la conferencia qu'esti próximu sábadu 31 de Mayu , a les 12 del meudía na Casa de la Cultura de Nava, protagoniza la X Xornada de la Fundación Caveda y Nava. A cargu de D. ALBERTO LÓPEZ BASAGUREN, miembru del Comité d'Espertos de la Carta Europea de Llingües Rexonales o Minoritaries (Conseyu d'Europa), la conferencia tará presentada por D. José Manuel Pérez Fernández, Profesor Titular de Drechu Alministrativu de la Universidá d'Uviéu. Nel actu van intervenir el Presidente de la Fundación Caveda y Nava y les autoridaes presentes y n'acabando l'actu, habrá convidada con sidra na mesa villa. Fonte: Asturnews

5 comentarios:

  1. Europa dirà que és un assumpte intern espanyol i que la reglamentació jurñidica espanyola protegeix l'asturià amb una llei d'usos, no amb la cooficialitat.

    ResponderEliminar
  2. Duldes dudoses...21 de mayo de 2014, 23:45

    Ye un asuntu internu asturianu. La oficialidá hai que esixila, nun nos la van regalar, ye un asuntu de mayoríes, ¿esiste o esiten tales mayoríes favoratibles al asturianu? polos fechos demostraos hasta agora desáime que lo duldar.

    ResponderEliminar
  3. Más pasotismu pola so llingua22 de mayo de 2014, 15:39

    Mayoríes nun la sé pero pasotismu pola so llingua enforma de seguru.

    ResponderEliminar
  4. Esti domingu va ser una de les poques vegaes en que podemos faer presión nes urnes en favor de de la llingua asturiana, pero hai enforma ovín que volverán votar a los que nos nieguen el pan y la sal, y si non al tiempu, collacios.

    ResponderEliminar
  5. Duldes, aprofito per preguntar jo: s'ha fet alguna enquesta sobre el tema a Asturies?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.