16/1/16

Uviéu ufierta al comerciu llocal cartelería n’asturianu pa la campaña de rebaxes

Uviéu ufierta al comerciu local cartelería n’asturianu pa la campaña de rebaxes

La conceyalía d’Economía y Emplegu del Ayuntamientu d’Uviéu vieno acabante distribuyir 2.100 cartelos ente los pequenos negocios de la ciudá colo que la presencia de Podemos ya IX nel gobiernu llocal entama a notase.
La Conceyalía d’Economía y Emplegu vieno acabante d’ufiertar a los comerciantes d’Uviéu una campaña de cartelería n’asturianu pa sofitar la campaña de rebaxes. El material, dafechu gratuitu, realizóse en llingua asturiana como parte del compromisu d’esti Conceyu y d'esta Conceyalía escontra una de les llingües de la nuesa ciudá y d’Asturies sigún declaró esti día el conceyal Rubén Rosón.
Nesti sofitu al comerciu llocal sumase’l compromisu col asturianu apurriendo en positivu a la imaxe d’Uviéu y del so conceyu como garante del patrimoniu y de los derechos llingüísticos, dixo Rubén Rosón que quiso tamién aprovechar pa estimar compañeru de corporación, el conceyal Fernando Villacampa, “la so iniciativa y enfotu nesta campaña” .
L’equipu de gobiernu entiende qu’una de les claves de la normalización social del asturianu ye la implicación de toles árees de gobiernu nesta xera. Por ello, la conceyalía d’Economía, de la que depende la área de Comerciu, punxo en marcha esta iniciativa coincidiendo col tradicional periodu de rebaxes.
Nesta campaña de cartelería, que va siguise pa futures campañes de rebaxes, fixéronse 350 entregues, cada entrega constó de 6 rollos de cartelos en dos diseños distintos. En total repartiéronse 2100 cartelos, quedando de remanente 150 rollos ó 900 cartelos más a dimposición de comerciantes que lo demanden.
Fonte: Asturnews

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.