2/4/09

Atopen los llibros d'actes de la Xunta Suprema d'Asturies de 1808


L’Asociación pa la Recreyación Hestóricu-Cultural d’Asturies (ARHCA) ta acabante anunciar que dos de los sos miembros, José Luis Calvo, collaborador y Antonio Luis Pérez, presidente, descubrieron los llibros d’actes de la Xunta Suprema d’Asturies, lo que supón un “hestóricu y perimportante impulsu col descubrimientu d’una documentación, en paraderu desconocíu dende va cuasi doscientos años”.
Bones noticies pa la Hestoria d'Asturies al ser alcontraos documentos que , “contienen información de primer mano alrodiu de la parte de la llucha escontra l’invasor francés que se llibró n’Asturies”.
Los documentos desapaecieren en mayu de 1809 y diéronse por perdíos ente 1814 y 1815, cuando se recompunxo l’archivu de la Xunta Xeneral d’Asturies. Estos "llibros o cuadernos d’actes" daben testimoniu de tolo alcordao pola Xunta, primera en declarar la guerra a Napoleón en mayu de 1808, de les sos delliberaciones y los oficios y noticies que recibía.
Dende esti mes los documentos tán dixitalizaos y al algame de cualesquier investigador, incluyendo los "llibros d’alcuerdos" de la Xunta dende setiembre de 1808 fasta payares de 1809.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.