24/1/15

La Asociación d'Usuarios d'Internet recomienda a les páxines qu'agreguen noticies qu'echen el pieslle darréu

Posibles consecuencies que puede tener l'aplicación de la Llei de Propiedá Intelectual (LPI) qu'entró a valir el 1 de xineru.


   Tres de facer un completu analís de los informes relativos a les posibles consecuencies que puede tener l'aplicación de la nefasta Reforma de la Llei de Propiedá intelectual (LPI) qu'entró a valir el 1 de xineru, la falta de respuesta del gobiernu a les entrugues que-y treslladó l'Asociación d'Usuarios d'Internet al traviés del Conseyu Asesor d'Avientu (CATSI) y de los escritos presentaos a los Ministerios d'Industria y Cultura y la falta de respuesta a la denuncia interpuesta ante la XE por defectos de forma na so tramitación concluyen que nesti momentu hai una "inseguridá xurídica" ensin precedentes que nos obliga a aconseyar el zarru preventivu de toes aquelles páxines y aplicaciones qu'amiesten noticies de medios de comunicación", no que cinca al Estáu español.

   En paralelu, l'AUI facía anuncia esti día de que van estudiase acciones llegales n'instancies Europees y Españoles porque entienden qu'esta llei afecta a Derechos Fundamentales d'Usuarios, Creadores y Empreses amás de tapar una ayuda a determinaos sectores al traviés de los trés canones que consagra (copia privada, agregadores y universidaes).
Fonte: asturnews

5 comentarios:

  1. Usuario de blogues d'internet24 de enero de 2015, 18:49

    Efectivamente, parece qu'esiste una inseguridá xurídica d'indefensión obre la que la UE, magar los requerimientos plantegaos, entá nun se pronunció. Va haber que tar bien sollertes.

    ResponderEliminar
  2. Y agora qu'hai que faer? porfa si hai dalgún téunicu na materia que lo esplique equí debaxo.

    ResponderEliminar
  3. Dalgunu o dalguna sabe daqué más sobre cómo convién venir col blogue de agora d'equí p'arriba?

    ResponderEliminar
  4. Y con esti blog en particular.

    ResponderEliminar
  5. Puede siguise con toda normalidá pero nun poniendo enllaces a noticies, namás qu'eso.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.