26/4/10

II Concursu de Rellatos Curtios de la Sidra p'autores nuevos


El Conceyu de Nava convoca'l II Concursu de Rellatos Curtios Festival de la Sidra p'autores nuevos. La temática ye obligatoriamente’l mundu de la sidra y tolo que lu arrodia. Les obres pueden tar escrites n’asturianu o castellanu. Establezse un premiu únicu de 150 euros y un diploma. Van poder presentase mozos y moces con edaes ente los 14 y 35 años, de cualquier nacionalidá y residencia, con un llargor máximu de tres fueyes en formatu A4 per una sola cara. Cada autor va poder presentar un máximu de dos rellatos, que nun foren premiaos n'otros concursos.

Les obres hai que faceles llegar a l’Axencia de Desenvolvimientu Local del Conceyu de Nava, per corréu postal o per corréu electrónicu. Les obres presentaes a concursu van quedar en poder del Conceyu pa una posible edición futura de los rellatos ganadores. Asina, la participación nel concursu implica l'autorización espresa del autor o autora a que'l so rellatu s’incluya nesa publicación.

El determín del Xuráu va dase a conocer el día 6 de xunetu del 2010 y la entrega de premios va ser al otru día nel salón d'actos del Muséu de la Sidra.
Más información, na Axencia de Desenvolvimientu Local (985 71 60 08, adl@ayto-nava.es) y tamién na Oficina d’Información Xuvenil (985 71 66 53, oijnava@lacomarcadelasidra.com).

Fonte: RTPA-Estaya d'asturianu

1 comentario:

  1. ye una bona oportunidá pa estrenase dellos autores noveles, y p'aprovechala dabondo.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.