4/2/15

La permanente del Conseyu Escolar del Estáu inclúi la especialidá d'asturianu nel decretu d'especialidaes


Esti martes 3 de febreru del 2015 celebróse la reunión de la permanente del Conseyu Escolar del Estáu pa facer el dictame al Real Decretu d’Especialidaes de la Educación Secundaria.

Esti dictame va incluyir, depués de la votación d’una enmienda que sacó un apoyu mayoritariu, la posibilidá de criar la especialidá de Llingua Asturiana a petición de la comunidá autónoma.
El testu de la enmienda ye esti:


“4. En aquellas comunidades autónomas en las que existan lenguas no oficiales que gocen de protección oficial y formen parte del currículo, los cuerpos de catedráticos de enseñanza secundaria y de profesores de enseñanza secundaria podrán tener asimismo, a petición de la Comunidad Autónoma y según necesidades educativas, la especialidad propia de la lengua respectiva. Las administraciones correspondientes determinarán la atribución docente a dichas especialidades por analogía con lo dispuesto en este real decreto para la especialidad de lengua castellana y literatura.”
 Pa SUATEA -miembru del Conseyu- "con esta decisión el Conseyu Escolar del Estáu da otru pasu alantre na criación de la especialidá de Llingua Asturiana. Ye una decisión coherente con resoluciones aprobaes apocayá y qu’esponen, ensin resquiebra nenguna, la opinión y criteriu de la comunidá educativa sobre esti tema. Ye una postura que’l gobiernu nun puede tapecer y que lu debería llevar a tresformar esta petición nuna realidá si nun quiere degradar el papel que correspuende a un órganu estatal como ye’l Conseyu Escolar".

Poro, consideren que "ye una gran noticia pal conxuntu de la sociedá asturiana y especialmente pal profesoráu de llingua asturiana que ve ca vez más cerca la equiparación profesional col restu del colectivu docente. Dende SUATEA congratulámonos d’ello dao que ye una reivindicación histórica del nuesu sindicatu".

Fonte: Infoasturies

4 comentarios:

  1. mayestru dásturianu7 de febrero de 2015, 11:05

    Llóxicu y cabal.

    ResponderEliminar
  2. Bon recordatoriu pa la conseyera y pal gobiernu asturiano

    ResponderEliminar
  3. Un aplausu pa los que estuvieron ellí, pepro ye una pena que fueron pocos. Entá asina tuvo perbién.

    ResponderEliminar
  4. La piedra angular de la cuestión ta na Conseyería d'Educación que ye un asuntu persabíu, los demás argumentos sobren.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.