12/7/14

Texedor, Corquiéu y N'Arba ponen música a la Romería del Llaciniegu esti sábadu 12 de xunetu

Habrá xuegos y bailles tradicionales a lo llargo de tol día
Porrúa,  cartelu de la Romería del Llaciniegu

   Texedor, Corquiéu y N'Arba van ser les tres formaciones que compongan el programa de la nueche Folk "Llacín" y darréu d'ello les encargaes de pone-y música a la Romería del Llaciniegu que se celebra esti sábadu 12 de xunetu en Porrúa, enramada como tilos años polla asociación Llacín. El tradicional repartu del bollu, un concursu de recetes de cocina y xuegos tradicionales y talleres de baille tradicional van componer un programa nel que tamién va contase con conciertos a lo llargo de la tarde de la Banda de Gaites LLacín, los alumnos de la Escuela de Folk "Llacín" y la Bandina que lleva'l mesmu nome.

Nueche Folk "Llacín"

   Les actividades enramará pela mañana cola repartida del Bollu Preñáu acompangáu d'una Casadiella y una Botella de Sidra ente les 13,00 y les 15,00 hores y de 19,00 a 21,00 hores. Un bollu que pa tenelu ye necesariu presentar el D.N.I o tarjeta d'invitación, dándose namái qu'unu por sociu.

   .  El CONCURSU DE RECETES DE COCINA va entamar enantes de la xinta col apurre de los platos previstu de 13,00 a 14,00 hores y el Fallu del xuráu a les 14,30 hores. L'ingrediente imprescindible esti añu en tolos platos ye'lYOGUR.
   .  Una COLCHONETA ENCHIBLE DE 12,00 a 14,00 hores va tar a la disposición de tolos neños y neñes que podrán esfrutar pela tarde de XUEGOS TRADICIONALES y un TALLER DE BAILLE TRADICIONAL, a partir de les 17:00 horas.
   .  A partir de les 19:30 hores entamarán los conciertos de de la Banda de Gaites LLacín, los alumnos de la Escuela de Folk "Llacín" y la Bandina y a les 23,30 hores entamará la Nueche Folk.                              Fonte: Asturnews

4 comentarios:

  1. Ye una ocasión magnífica pa esfrutar d'una bona romería de branu escuchando a estos trés frupos asturianos nel prau.

    ResponderEliminar
  2. Bon conciertu xintado ablanes nel prau.

    ResponderEliminar
  3. Perbona romería y meyor nuechi folk.

    ResponderEliminar
  4. Hai bien poques romeríes d'esti nivel. a siguir

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.