14/6/17

Comienza la campaña de matriculación pa les materies de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano


 Esti martes dio aniciu la campaña pa la matriculación pa Llingua Asturiana y Gallego-asturiano en Primaria baxo los lemes #YoApúntome y #EuApúntome. En Secundaria el plazu pa inscribise na materia va desendolcase ente’l 3 y el 14 de xunetu.
 Hasta’l 21 de xunu tienen los escolinos y escolines de Primaria pa matriculase en Llingua Asturiana y Lliteratura o na so alternativa, Cultura Asturiana, que s’imparte en castellanu. El plazu pa Secundaria, onde la materia ye optativa y compite con otres llingües estranxeres, comienza mentes el 3 de xunetu y va allargase hasta’l 14 d’esi mesmu mes.
 Dende la Conseyería d’Educación y Cultura entámase una campaña pa promocionar l’asignatura y fomentar la matriculación na mesma, pa lo que va repartir cartelos pelos centros y tarxetones, que tamién van difundise per redes sociales, amás d’emitir publicidá en medios de prensa dixital y en cuñes de radio. Nellos defiéndese'l valir de dar Llingua Asturiana y Gallego-asturiano, esponiendo como razones l’aumentu de la competencia en comunicación llingüística, la oportunidá que da n’aumentar en multillingüismu y l’averamientu que va tener l’escolín a la lliteratura asturiana.                                          Fonte: asturies.com

1 comentario:

  1. Pa los pas y las mas e los neños y los colexos de primaria d'Aturies: el plazu pa apuntase ye ente 3 y el 14 de xunetu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.