21/11/10

El PSOE pide promocionar l'usu del asturianu en Lleón


El voceru de Cultura y Turismu del grupu parllamentariu socialista na Xunta de Castiella y Lleón, José Ignacio Martín Benito, rexistró la pasada selmana una entrugar alrodiu la promoción del lleonés, recoyida nel Estatutu d’Autonomía de la comunidá y esixida nel mes de mayu pol Procurador.

Nesa fecha, el plenu algamó un alcuerdu sobre la proposición non de llei presentada pol grupu socialista sobre l'impulsu de la llingua asturiana. La resolución esixía a la Xunta "impulsar el lleonés dientro del padrimoniu llingüísticu de la Comunidá, con midíes empuestes a la so proteición específica, en coordinación coles alministraciones públiques competentes" de la que-y encamentaba a "cumplir el mandatu establecíu nel artículu 5.2. del Estatutu d'Autonomía, y, conforme al mesmu, regular la protección, usu y promoción del lleonés".

Énte los incumplimientos del Gobiernu de Castiella y Lleón el PSOE insiste sobre la cuestión.
Fonte: Asturnews

8 comentarios:

  1. Pero'l mesmu partíu refuga la oficialidá n'Asturies. ¡Increyible!

    ResponderEliminar
  2. Nun ye invreyible, ye que los de Lleón son del llugar, y los d'equí son foriatos; Areces ye andaluz, por exemplu, y asi los demás.¿Como van puxar por Asturies si nun son asturianos?

    ResponderEliminar
  3. Lo ablucante ye'l cambéu de discursu socialista al respeutive de les llingües minoritaries dependiendo del territoriu nel que tean.

    ResponderEliminar
  4. El grupu d'amigos Psoe ya IXunía son grandes mayestros de la hipocresía más galopante. Tán persiguiendo la llingua y escontra la oficialidá de l'asturianu y en Lleón propón la so promoción... ¿qué farsa ye? ¡hipocresía pura! el discursu sicialista tá peragotao y no engaña a naide. Van dase cuenta pronto de que les sos mentires llingüístiques ya no convencen ni a los neños.

    ResponderEliminar
  5. Esta noticia faime siguir pensando na teoría de que detrás de la oposición del PSOE a la oficialidá nun ye solo política sinón personal de que dalgunos de los sos dirixentes acomodaos nel poder dende va décades nun quieren almitir los sos erros y prefieren negar el futuru de Asturies y de la so Llingua.

    ResponderEliminar
  6. habeís de decatavos que lu llamen lleonés, ni siquier asturlleonés.
    Nada, algamaran la oficialidá(¿con 50mil falantes?)enantes que n'Asturies.Y eso que Lucas(ex presidente de la Comunidá) dixo va años que sacante'l castellanu y el gallegu(nel oeste de LLeón y Zamora) nun sabía d'otra llingua na Comunidá a nun ser que fora "el habla de los homínidos de Atapuerca".

    ResponderEliminar
  7. ¿esti mapa a u se pue atopar? Yá yera hora qu'un mapa punxera lo del Navia-Eo como non gallegu.Sicasí paez que'l requexu u ta Santiso d'Abres nun te pintáu de verde.

    ResponderEliminar
  8. Paez qu'el PSOE lleonés tá igual que n'Asturies pal asuntu de la llingua aunque dicen coses opuestes, o seya son mentirosos, engañaores, farsantes, hipócrites, tragaores, y apandaores. L'amigu tortielles aquí diz y fae lo contrariu que'l so amigu transmontanu ¿a qué xueguen esta banda? ye meyor que trabayen pola necesaria oficialidá del asturianu o pola doblemente prometía y perxurada lliberación del Güerna por exemplu y non engañar a los probes lleoneses (n'Asturies ya non engañan a naide).

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.