20/5/13

La Conseyería d'Educación va convocar ayudes a la edición de llibros n'asturianu

Cultura convoca les ayudes a la edición de llibros n'asturianu

   La Conseyería d'Educación, Cultura y Deporte va convocar nel presente añu 2013 tres llínies de sovención pa impulsar l'usu del asturianu y del gallego-asturianu, eliminando les partíes pa usu del asturianu pa empreses y p'asociaciones. Les sovenciones pa la edición de llibros acaben d'abrir convocatoria pa empreses editoriales y tienen como finalidá "ampliar el círculu de llectores y l'ámbitu d'espardimientu de la lliteratura asturiana". La partida d'esti añu ye de 100.000 euros. L'añu pasáu entregáronse 84.480 euros nesta llinia.

   Esti añu convocaránse ayudes tamién pa la edición musical a empreses dedicaes a la producción de la música n'asturianu y en gallego-asturianu, que se realice en diversos soportes físicos o dixitales; y pa la promoción del asturianu o'l gallego-asturianu nos medios de comunicación. Van poder solicitar estes subvenciones les empreses titulares de medios de comunicación d'ámbitu asturianu, yá seyan empreses periodístiques, radiofóniques, televisives o d'internet, que produzan espacios onde s'utilice l'asturianu o'l gallego-asturianu.

   Más información:  Convocatoria completa nel BOPA.

   Fonte:  Asturnews.

7 comentarios:

  1. Ye un pasu favoratible pa la llingua y paez qu'esta vegada fan faelo bien.

    ResponderEliminar
  2. Perres pa corromper, lo verdaderamente importante la educacion y la presencia na vida publica (la qu'ellos imponen y manexan) na de na en la que nun ta de mano d'ellos nun fai falta.

    ResponderEliminar
  3. Pasín a pasín hai camín.

    ResponderEliminar
  4. Manuel, crec que es pot demanar més impuls de l'educació en asturià i més normalitat de la llengua en la vida pública sense atacar aquests ajuts a l'edició. Ser ambiciós és la primera condició de l'èxit.

    ResponderEliminar
  5. Nun toi en contra d'ayudes a la edición de llibros en asturianu, simplemente paezme que l'oxetivu d'esti gobierno nun ye'l de fomentar que la xente dende la enseñanza se acostumbre a usar y lleer na llingua, si no tendrían un modelo paecío a Catalunya o euskadi. Da la sensación que'l problema ye contentar delles persones pa que se callen y dar imaxen de que se preocupen.
    Exemplos:
    Danse subvenciones a periodistes, llocutores TV y radio y por otro quiten llicencies a radios qu'emiten en asturianu o na rtpa qu'ellos manexan el asturianu ye utilizáo de la forma mas mezquina, cuando un programa de ciencia, un telediario etc.
    Subvenciones a empreses y per otro llao quítense a asociaciones y lo mas grave nes empreses publiques qu'ellos tamién manexan na de na.
    Nun quería ser tan pesao pero el tema da pa muncho.

    ResponderEliminar
  6. Aleshores t'havia malinterpretat. Gràcies per l'explicació (que no és llarga).

    ResponderEliminar
  7. Vya llíos qu'armáis ente vós solinos ¿yá esclariastis sobre les subvenciones a los llibros n'asturianu?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.